Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De standaard levertijd voor printproducten in Nederland en België is 5 werkdagen. Je kunt kiezen in je winkelmandje voor snellere levering van 4 of soms 3 werkdagen. Voor snellere levering worden extra kosten in rekening gebracht, de kosten zijn afhankelijk voor de producten.
Hoe hoog zijn de verzendkosten?
De standaard verzendkosten voor Nederland zijn € 7,50, voor België zijn deze € 8,50. De verzendkosten staan los van de spoedtoeslag (productprijs) die je op de productpagina kan selecteren. Verzenden naar andere landen is mogelijk via onze websites in andere talen.
Gratis verzending voor Nederland en België, bij een bestelbedrag vanaf € 100,-.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt je bestelling tot 1 uur na indiening annuleren door een email ter sturen naar hallo@bestelprint.nl. Na afloop van deze periode begint het productieproces van je print. Daarom is een annulering op een later tijdstip helaas niet mogelijk.
Kan ik mijn bestelling ook achteraf betalen?
Achteraf betalen is bij het afrekenen te selecteren. Voor achteraf betalen maken wij gebruik van Klarna. Klarna kijkt op basis van jouw persoonlijke gegevens of het mogelijk is om later te betalen, hier hebben wij geen invloed op. Je ontvangt na je bestelling een factuur van Klarna.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
Klik hier en voer het e-mailadres of de gebruikersnaam van je klantaccount in. Klik dan op “Wachtwoord vergeten”. Je ontvangt een e-mail met een link naar een pagina waarop je een nieuw wachtwoord kan invoeren.
Hoe weet ik of mijn ontwerp goed genoeg is?
Wij controleren ieder ontwerp op fouten en kwaliteit. Als wij denken dat er iets niet goed is met het ontwerp, nemen we contact met je op. Dit doen wij zowel bij de optie “ontwerp uploaden” als “ontwerpen in editor”.
Per mail laten we je weten of we jouw bestand goedkeuren en printen of dat de kwaliteit onvoldoende is.
Let op: Dit is geen garantie, let dus altijd zelf goed op, bij twijfel altijd navraag doen.


uitgegeven terug, meestal aan het einde van de maand. Veel van ’s werelds toonaangevende creditcardmerken geven klanten een gevoel van veiligheid en de meeste bieden uitgebreide bescherming en verzekeringen voor kopers, wat resulteert in meer conversies voor verkopers.
in 202 landen en wordt ook steeds vaker in Nederland gebruikt, waar meer dan 4 miljoen online aankopen via PayPal per jaar worden betaald.
et SEPA kunnen bankoverschrijvingen worden gedaan van elke Europese betaalrekening naar elke andere Europese betaalrekening. Betalen met een bankoverschrijving is een zeer vertrouwde en veilige manier voor klanten om online te betalen. Ze gebruiken hun eigen vertrouwde omgeving voor online bankieren om geld over te maken. SEPA-bankoverschrijvingen worden ondersteund in 34 landen.
online betaalmethode. Klanten met een Belfius-bankrekening kunnen deze betaalmethode gebruiken om betalingen rechtstreeks over te schrijven van de online bankomgeving van Belfius of via de smartphone-app van de bank. ( voor Belgische klanten)
klanten.Home’Pay biedt klanten met een Home’Bank- of Business’Bank-bankrekening voor online bankieren de mogelijkheid online online aankopen te doen via hun eigen, vertrouwde omgeving voor online bankieren, zonder dat ze een creditcard nodig hebben. (voor Belgische klanten)
gebruiken hun persoonlijke inloggegevens voor internetbankieren om in te loggen en geld over te schrijven van hun bankrekening. SOFORT Banking heeft een TÜV-certificaat dat de veiligheid van het gebruik ervan als betaalmethode garandeert.
als het gaat om elektronische betalingen, met meer dan 15 miljoen Bancontact-kaarthouders. Meer dan 80% van de Belgische webwinkels laten betalingen via Bancontact toe. (voor Belgische klanten)
t Visa. Net als bij andere creditcards betalen klanten hun aankopen later, maar hoeft de verkoper niet op de betaling te wachten.
aankopen. Dit maakt Giropay, met meer dan 1.500 Duitse banken, een zeer populaire betaalmethode op de Duitse markt.