0

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De standaard levertijd voor printproducten in Nederland en België is 5 werkdagen. Je kunt kiezen in je winkelmandje voor snellere levering van 4 of soms 3 werkdagen. Voor snellere levering worden extra kosten in rekening gebracht, de kosten zijn afhankelijk voor de producten.

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

De standaard verzendkosten voor Nederland zijn € 7,50, voor België zijn deze € 8,50. De verzendkosten staan los van de spoedtoeslag (productprijs) die je op de productpagina kan selecteren. Verzenden naar andere landen is mogelijk via onze websites in andere talen.
Gratis verzending voor Nederland en België, bij een bestelbedrag vanaf € 100,-.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling tot 1 uur na indiening annuleren door een email ter sturen naar hallo@bestelprint.nl. Na afloop van deze periode begint het productieproces van je print. Daarom is een annulering op een later tijdstip helaas niet mogelijk.

Kan ik mijn bestelling ook achteraf betalen?

Achteraf betalen is bij het afrekenen te selecteren. Voor achteraf betalen maken wij gebruik van Klarna. Klarna kijkt op basis van jouw persoonlijke gegevens of het mogelijk is om later te betalen, hier hebben wij geen invloed op. Je ontvangt na je bestelling een factuur van Klarna.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Klik hier en voer het e-mailadres of de gebruikersnaam van je klantaccount in. Klik dan op “Wachtwoord vergeten”. Je ontvangt een e-mail met een link naar een pagina waarop je een nieuw wachtwoord kan invoeren.

Hoe weet ik of mijn ontwerp goed genoeg is?

Wij controleren ieder ontwerp op fouten en kwaliteit. Als wij denken dat er iets niet goed is met het ontwerp, nemen we contact met je op. Dit doen wij zowel bij de optie “ontwerp uploaden” als “ontwerpen in editor”.

Per mail laten we je weten of we jouw bestand goedkeuren en printen of dat de kwaliteit onvoldoende is.

Let op: Dit is geen garantie, let dus altijd zelf goed op, bij twijfel altijd navraag doen.

Wil je meer weten? Hieronder vind je onze bedrijfsgegevens:

Email: info@bestelprint.nl

Telefoon: +31(0)85 808 1566

Adres: Van Diepenbeeckstraat 7 – 2018 Antwerpen – België
BTW: BE 0882.217.770

 

Openingstijden

Per e-mail en chat zijn we 24 uur per dag bereikbaar. Je krijgt van ons binnen één werkdag een reactie. Liever persoonlijk contact? Onze klantenservice staat van maandag tot en met vrijdag van 08.00-20.00 uur voor je klaar . Je kan ons ook appen met Whatsapp.

 

Direct en snel een antwoord van een van onze specialisten? Start een chat links onderaan het scherm. Mailen mag ook: info@bestelprint.nl.

Bij het bestellen kan je kiezen om je ontwerp te maken in de editor of om een eigen bestand te uploaden. Als je een bestand in de editor maakt hoef je nergens rekening mee te houden, als je een los bestand wilt uploaden buiten de editor gelden er specificaties voor het aanleveren.

Bestelptint.nl bestanden opmaken

De specificaties voor het aanleveren van je bestand kan je onderaan op de productpagina vinden. Bij sommige producten is het ook mogelijk om een template te downloaden, in de template kan je een voorbeeld vinden om een bestand op te maken.

Hoe maak ik zelf een ontwerp

Je kunt zelf een ontwerp maken op je computer, bijvoorbeeld met Adobe Illustrator of Photoshop. Zorg dat je bestand aan onderstaande voldoet:

  • Extensie: pdf, jpg, ai of eps
  • DPI: 300 dpi voor beste resultaat
  • Afmetingen: Ieder product heeft zijn eigen afmetingen, deze vind je onderaan in de specificaties op de productpagina. (In de regel kan je rekening houden met productformaat + 1 cm rondom marge)
  • Zorg dat je jouw bestand opslaat in CMYK

Wat is gratis bestandscontrole

Wij willen dat jij tevreden bent over het eindproduct, ieder bestand dat bij ons binnen komt controleren wij daarom. Als wij twijfelen over de kwaliteit of andere opvallende dingen zien, nemen we contact met je op. Let op: Als je het ontwerp aanlevert buiten de editor is dit geen garantie.

Het kan natuurlijk zo zijn dat je zelf niet zo handig bent met “ontwerpen”, daarom hebben hebben we de gratis ontwerpservice. Wij zorgen dat jij een ontwerp ontvangt die je kan uploaden bij het bestellen van print producten.

Hoe vraag ik een ontwerp aan

Voor het aanvragen van een ontwerp willen we je vragen een formulier in te vullen op deze pagina. We vragen je om onderstaande gegevens zo specifiek en duidelijk mogelijk in te vullen.

  1. Naam
  2. E-mailadres
  3. Telefoonnummer
  4. Naam van het product (Bijvoorbeeld: Foto op canvas)
  5. Afmetingen van ontwerp/product in cm
  6. Bestanden (Foto’s of afbeeldingen die in het ontwerp moeten)
  7. Beschrijving van ontwerp (Zo duidelijk mogelijk beschrijven wat je wilt)

Welke foto’s kan ik gebruiken

Voor het printen is het belangrijk dat de foto’s in jouw ontwerp van de meest hoge kwaliteit zijn. Websites zoals Pexels.com, Pixabay.com bieden gratis de mogelijk om foto’s te zoeken uit een database.

Ook beschikken wij over andere databases waaruit wij foto’s kunnen halen, oftewel er is altijd wel een geschikte foto voor jou.

Beschrijf zo duidelijk mogelijk wat je wilt

Onze ontwerpservice is gratis, dat willen we graag zo houden. Het is daarom belangrijk dat jij ons zo goed mogelijk beschrijft wat jij wilt. Zonder de juiste omschrijving kunnen wij geen ontwerp voor je maken.

Voorbeeld:

Ik wil de geüploade foto graag in zwart/wit met daarop in het groot de tekst “I love you” en een hartje. Het lettertype wil ik graag in Pacifico.

We houden je graag op de hoogte van de status van je bestelling. Wij leveren op verschillende momenten statusupdates.

Je ontvangt een e-mail:

  • Op het moment dat je de bestelling plaatst ontvang je een orderbevestiging
  • Als we het bestand in de kwaliteitscontrole afwijzen
  • Als we je bestelling hebben goedgekeurd en gaan produceren
  • Als de bestelling is verzonden (Track & Trace code)

De Track & Trace informatie van de bezorger wordt altijd verzonden aan het mailadres die je bij je bestelling hebt opgegeven. Ook vind je de code terug bij de order in je orderoverzicht in je account.

Mijn Track & Trace code werkt niet

Het kan zijn dat je van ons al een mailtje met de code hebt ontvangen maar dat deze nog niet werk op de website van het verzendbedrijf, het kan tot maximaal 8 uren duren voordat de code actief is.

Betalen kan bij Bestelprint.nl eenvoudig op de gebruikelijke manieren. Voor betalingen werken wij samen met betaalprovider Mollie.

iDEAL

iDEAL is de meest gebruikte betaalmethode in Nederland. Ten minste 60% van de Nederlandse shoppers gebruikt het om hun online aankopen te betalen. Het is een vertrouwde, veilige en handige manier om online te betalen. Klanten zetten geld rechtstreeks over van hun bankrekening via het online bankproduct waarmee ze vertrouwd zijn.

 

Creditcard

Creditcards zijn de meest gebruikte online betaalmethode ter wereld. Klanten ontvangen een kredietlijn en betalen het bedrag dat ze in één keer hebben uitgegeven terug, meestal aan het einde van de maand. Veel van ’s werelds toonaangevende creditcardmerken geven klanten een gevoel van veiligheid en de meeste bieden uitgebreide bescherming en verzekeringen voor kopers, wat resulteert in meer conversies voor verkopers.

PayPal

PayPal is de meest gebruikte online portemonnee ter wereld, met meer dan 184 miljoen actieve gebruikers. Het kan worden gebruikt als betaalmethode in 202 landen en wordt ook steeds vaker in Nederland gebruikt, waar meer dan 4 miljoen online aankopen via PayPal per jaar worden betaald.

Overboeking

SEPA staat voor Single Euro Payments Area. SEPA werd door de Europese Raad geïntroduceerd om de Europese betalingsstructuur te stroomlijnen. Met SEPA kunnen bankoverschrijvingen worden gedaan van elke Europese betaalrekening naar elke andere Europese betaalrekening. Betalen met een bankoverschrijving is een zeer vertrouwde en veilige manier voor klanten om online te betalen. Ze gebruiken hun eigen vertrouwde omgeving voor online bankieren om geld over te maken. SEPA-bankoverschrijvingen worden ondersteund in 34 landen.

Belfius

Belfius is een van de grootste banken in België en biedt zijn klanten een eigenonline betaalmethode. Klanten met een Belfius-bankrekening kunnen deze betaalmethode gebruiken om betalingen rechtstreeks over te schrijven van de online bankomgeving van Belfius of via de smartphone-app van de bank. ( voor Belgische klanten)

ING Home’Pay

ING België is een van de grootste banken van België. Het creëerde Home’Pay als een toegewijde betaalmethode voor haar klanten en zakelijke klanten.Home’Pay biedt klanten met een Home’Bank- of Business’Bank-bankrekening voor online bankieren de mogelijkheid online online aankopen te doen via hun eigen, vertrouwde omgeving voor online bankieren, zonder dat ze een creditcard nodig hebben. (voor Belgische klanten)

Sofort

SOFORT Banking is een betaalmethode in heel Europa waarmee kopers hun aankopen kunnen betalen zonder een account te hoeven aanmaken. Klantengebruiken hun persoonlijke inloggegevens voor internetbankieren om in te loggen en geld over te schrijven van hun bankrekening. SOFORT Banking heeft een TÜV-certificaat dat de veiligheid van het gebruik ervan als betaalmethode garandeert.

 

Bancontact

Bancontact is een Belgische betalingsregeling en is de Belgische marktleider als het gaat om elektronische betalingen, met meer dan 15 miljoen Bancontact-kaarthouders. Meer dan 80% van de Belgische webwinkels laten betalingen via Bancontact toe. (voor Belgische klanten)

Cartes Bancaires

Cartes Bancaires zijn de meest gebruikte betaalmethode in Frankrijk, met meer dan 64 miljoen kaarten in omloop en kaarten in co-branding met Visa. Net als bij andere creditcards betalen klanten hun aankopen later, maar hoeft de verkoper niet op de betaling te wachten.

Giropay

De populairste manier om online te betalen is de bankoverschrijving, die wordt gebruikt in 51% van alle online aankopen. Dit maakt Giropay, met meer dan 1.500 Duitse banken, een zeer populaire betaalmethode op de Duitse markt.

 

Met ‘Betaal later’ betaal je je bestelling achteraf zodra je deze hebt ontvangen en besloten hebt deze te houden. Zo betaal je nooit voor wat je terugstuurt. Je vult je naam, adres, woonplaats, e-mailadres en andere gegevens in die je altijd bij de hand hebt en je betaalt wanneer het jou goed uitkomt tijdens de betaaltermijn van 14 dagen. Achteraf betalen met Klarna is veilig en eenvoudig. De betalingsgegevens van je aankoop vind je terug op de rekening die je van Klarna ontvangt. Natuurlijk kun je de betalingsgegevens ook altijd opzoeken door in te loggen in de Klarna App of door in te loggen op Klarna.com.

Constant proberen we het productaanbod te optimaliseren en vernieuwen om onze klanten te verassen. Heb je een zakelijk voorstel? Mail ons: hallo@bestelprint.nl

Ben je niet thuis als DHL je pakket komt bezorgen? Of heb je de bezorger gemist?

Aflevering bij buren

Soms kiest de bezorger ervoor om je pakket bij jouw buren af te leveren. Wel zo makkelijk voor jou! Je ontvangt informatie in je brievenbus (briefje van bezorger) als dit het geval is.

 

Briefje van bezorger

Het kan zijn dat de bezorger van DHL een briefje in je brievenbus heeft gedaan met informatie over de bezorging. Zorg dat je op het tweede moment wel aanwezig bent voor de aflevering van je pakket. Als de bezorger op het tweede aflevermoment opnieuw het pakket niet kan afleveren moet je het pakket ophalen bij een DHL-depot in de buurt.

 

Informatie bij de track and trace code

Via de link in je account en de email die je van ons hebt ontvangen kan je op de website van DHL bekijken waar je pakketje is. Als je pakketje bezorgd is, maar je weet niet waar hij is, vind je op de website van DHL-informatie over de persoon die voor het pakket heeft getekend.

Neem contact op

Weet je niet waar je pakket is en lukt het je zelf niet om hierachter te komen. We helpen je graag, stuur een email met je ordernummer naar info@bestelprint.nl.

close

Gelukt! Oops!

close

Selecteer opties

close
💬 Hulp nodig?